lørdag 12. februar 2011

Løypestatus lørdag kveld:

Alle løyper er nå kjørt opp, med Rode 3 som ble ferdig ca kl 20 ikveld. Her kommer en liten oversikt over siste oppkjøring på de forskjellige løypene:

  • Djupdal/Gaupås løypa - Kjørt med snøscootere på fredag
  • Heiarunden - Kjørt med snøscooter på fredag
  • Løkensetra - Kjørt med snøscooter på fredag
  • Hvittingen - Kjørt med snøscooter på fredag
  • Bergantjern - Kjørt med snøscooter på fredag
  • Holtanhytta - Kjørt med snøscooter på fredag
  • Løvaldrunden - Kjørt med løypemaskin på fredag kveld
  • Hundeløypa - Kjørt med løypemaskin på lørdag morgen
  • Lysløypa - Kjørt med løypemaskin på lørdag morgen
  • Rode 2 - Kjørt med løypemaskin lørdag
  • Bringakerenga - Kjørt med løypemaskin lørdag
  • Rode 3 - Kjørt med løypemaskin lørdag kveld

Kjøreplan søndag

I morgen tidlig kjører jeg inn til Heiahytta fra nord pga traktorspor her. Jeg kjører over Tyriåsen og Løkenseter N. Mest sannsynlig tar jeg med meg Hvittingen også når jeg først på de trakter med løypemaskin. Utover dette er det ikke planlagt løypekjøring i morgen. For første gang denne sesongen er faktisk alle løyper kjørt opp i hht til løypekartet vårt.

Lys i Lysløypa

Kjetil har klatret i 11 stolper i dag med stolpesko og klatresele(ja, han har kurs). Resultatet av dagens klatreøkt i mange kuldegrader er at alle lysene mellom Botnestua og Høgås fungerte da vi kontrollerte hele løypa etterpå i dag. Super innsats av Kjetil ! Tenk på ham til uka når dere går en kveldstur i sammenhengende lys.

Været i morgen skal bli svært bra om vi skal tro på yr.no. Har du tenkt til å kun ta EN(?) skitur i år, så bør det bli i morgen. Det kommer til å bli en knallfin dag for skitur.

Nå preppes ski, og jeg ser frem til Løvaldrunden i morgen....på ski. Jeg avrunder med Nord-Europas friskeste slogan.....

"God eller dårlig gli ? Kom ut på ski !"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar