søndag 9. februar 2014

Botneløyperdagen

Inne på I/S Botneløypers facebook side dukket det i går opp en hyggelig hilsen og et fantastisk initiativ. Vi er oppfordret av forfatteren av innlegget, Kajsa Onshuus, til å dele det med flest mulig og gjengir derfor innlegget her: "Enda en flott dag i fantastiske skiløyper i Holmestrand! Det er tilnærmet OL-standard og jeg bøyer meg i støvet for dere som jobber med løypene! Men det slår meg også at jeg begynner å ta dette litt for gitt-enda jeg vet hvor stor dugnadsinnsats løypegjengen i IS Botneløyper legger ned for at vi andre skal ha fine skiopplevelser. Jeg kan ikke kjøre løyper, og jeg kan ikke mekke ødelagte løypemaskiner. Men jeg har allikevel lyst å bidra! Jeg utroper herved fredag 14. februar... til «Botneløypedagen». Da skal jeg jobbe ½ dags Dugnad for IS Botneløyper på jobben, og pengene skal gå uavkortet til drift av løypenettet og ny løypemaskin! Blir DU med? Vær snill og del denne så blir vi mange! La 14. februar bli dagen da Holmestrand reiser seg i et unisont TAKK til løypegjengen og JA til ny løypemaskin! PS. Pengene skal inn på IS Botneløypers konto nr. 6140 05 43843"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar